هتل های South Nilandhe Atoll
Baglioni Resort Maldives LHW - Luxury All Inclusive
مشاهده تمامی هتل‌ها

ریزورت Baglioni Resort Maldives LHW - Luxury All Inclusive South Nilandhe Atoll

ریزورت
استثنایی
9.6 / 10
Kalhuhuraa Magu, H. Hulhugali, 1st Floor, South Wing Maagau Island Male
مشاهده همه نظرات
امکانات
وای‌فای رایگان
صبحانه رایگان
بدون آسانسور
صندلی آفتاب استخر
امکانات بدنسازی
خدمات اسپا در محل
مشاهده همه
Kalhuhuraa Magu, H. Hulhugali, 1st Floor, South Wing Maagau Island Male
نقشه
فاصله تا نقاط مهم و مراکز دیدنی
Vommuli Pier6.6 km
Meedhuffushi Island Pier11.3 km
Meedhuffushi Island Beach11.3 km
Meedhoo Harbour11.5 km
اتاق خود را انتخاب نماييد

درباره اين منطقه

نزديک‌ترین‌ها
Vommuli Pier - 6.6 km
Meedhuffushi Island Pier - 11.3 km
Meedhuffushi Island Beach - 11.3 km
Meedhoo Harbour - 11.5 km
Kandima Beach - 26.1 km
Kudahuvadhoo Mosque - 30.9 km
Dhigurah Beach - 64.8 km
Vakarufalhi Island Beach - 70.2 km
Maafushivaru Island Jetty - 73.4 km
Maafushivaru Island Beach - 73.5 km
Dhangethi Beach - 73.6 km
Ranveli Beach - 74.7 km
Villingilivaru Island Pier - 74.8 km

نقشه

درباره اين هتل

اطلاعاتی جهت نمایش وجود ندارد

امکانات ریزورت Baglioni Resort Maldives LHW - Luxury All Inclusive

فارسی
English
امکانات رفاهی
امکانات رفاهی
  • گیفت‌شاپ
  • بدون آسانسور (محل اقامتی همکف)
  • حوله ساحل
  • صندوق امانات در پذیرش
تفریحات و امکانات
  • مرکز خرید در محل
  • پذیرش رایگان
  • امکانات بدنسازی
  • اسپا با خدمات کامل
  • بدنسازی ۲۴ ساعته
  • مرکز خرید در محل
  • تنیس در محل
خارج از مکان
  • پکیج‌های خواستگاری و عاشقانه
  • چتر استخر
  • تعداد بار ها- ۱
  • تعداد بار کنار استخر - ۱
  • تعداد بار های ساحلی - ۱
  • مناطق حفاظت شده طبیعی
  • ساحل خصوصی
  • سالن پذیرش
  • چترهای ساحلی/ سایبان ساحلی
  • باغچه
  • تراس
  • صندلی‌های آفتابگیر ساحلی
  • صندلی آفتاب استخر
خدمات مناسب خانواده
  • نگهداری یا مراقبت از کودک (با پرداخت هزینه اضافه)
  • تعداد استخرهای روباز - ۱
  • کلوپ کودکان (رایگان)
  • نگهداری از کودک (رایگان)
  • اسنک بار/اغذیه فروشی
اینترنت
  • وای‌فای رایگان
دسترسی
  • منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
  • نور کافی در قسمت ورودی
  • غیرقابل دسترس برای ویلچر
خدمات مهمان
  • دستیار تهیه تور/بلیط
  • خدمات مراسم عروسی
  • انبار چمدان
  • حمل کننده چمدان‌ها
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • نگهبان ورودی
غذا و نوشیدنی
  • صبحانه رایگان
  • تعداد رستوران‌ها- ۳
اسپا
  • اتاق اسپا
  • خدمات اسپا در محل
سرگرمی
  • اتاق بازی
استخرکودکان
  • استخر کودکان
زبان هایی که صحبت می شود
  • زبان آلمانی
  • زبان عربی
  • زبان روسی
  • زبان انگلیسی
  • چینی (ماندارین)
  • زبان ایتالیایی
  • زبان فرانسوی
  • زبان ترکی
  • زبان اسپانیایی
روش های نظافت و ایمنی
تضمین ایمنی
  • کنترل دمای بدن مهمانان
  • کنترل منظم دمای بدن کارکنان
  • ضدعفونی کننده دست رایگان
  • تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان
  • سرویس غذای مقوی
  • ماسک برای مهمانان
  • لباس محافظ برای مهمانان
  • فقط کارکنان اصلی - خیر
  • دستکش برای مهمان
  • تست کویید-۱۹ در محل انجام نمی‌شود
  • تاییدیه پیروی از اقدامات ایمنی برای مهمانان
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه
  • انواع غذا با بسته بندی جداگانه (روم سرویس)
  • نیاز به رزرو برای استفاده از برخی امکانات هتل
فاصله گذاری اجتماعی
  • تدابیر مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی
  • پرداخت غیرنقدی
  • بدون آسانسور
  • چک‌اوت بدون نیاز به تماس
خدمات بهداشتی و نظافت
  • ضدعفونی شده
  • شستشوی ملحفه‌ها و حوله‌ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد
  • ضدعفونی
  • چک-این بدون نیاز به تماس
  • عدم نیاز به ارائه مدارک پزشکی
  • نظافت
  • نظافت سطوح با مواد ضدعفونی کننده
قوانین هتل
فارسی
English
زمان ورود:

2:00 عصر - نصف شب

زمان خروج:

12:00 عصر

حداقل سن سرپرست:

18

دستورالعمل ها
  • هزینه های اضافی ممکن است اعمال شود و بسته به سیاست املاک متفاوت باشد
  • شناسایی عکس صادر شده توسط دولت و کارت اعتباری، کارت بدهی یا سپرده نقدی ممکن است در چک در برای هزینه های اتفاقی مورد نیاز باشد
  • درخواست های ویژه منوط به در دسترس بودن پس از چک در و ممکن است هزینه های اضافی متحمل؛ درخواست های ویژه را نمی توان تضمین کرد
  • این ملک کارت های اعتباری را می پذیرد؛ نقد پذیرفته نمی شود
  • معاملات بدون پول نقد در دسترس هستند
  • ویژگی های ایمنی در این ملک شامل کپسول اتش نشانی، سیستم امنیتی و کیت کمک های اولیه است
  • لطفا توجه داشته باشید که هنجارهای فرهنگی و سیاست های مهمان ممکن است بر اساس کشور و اموال متفاوت باشد. سیاست های ذکر شده توسط ملک ارائه می شود
دستورالعمل های ویژه
مهمانان باید از طریق floatplane به ملک منتقل شوند. مهمانان باید حداقل 72 ساعت قبل از سفر با استفاده از اطلاعات تماس در تایید دریافت شده پس از رزرو با ملک تماس برقرار کنند. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. این ملک ترتیب انتقال از طرف مهمان (اضافه هزینه) از فرودگاه بین المللی مرد به اموال، که 45 دقیقه دور از طریق هواپیمای دریایی. برای تضمین انتقال، مهمانان باید حداقل 72 ساعت قبل از ورود مورد انتظار خود با جزئیات پرواز خود تماس بگیرند. خدمات انتقال روزانه توسط ترانس مالدیو ایرویز / تاکسی هوایی مالدیو بین 9 صبح و 3 PM ارائه می شود. به مهمانانی که خارج از این ساعات وارد یا خارج می شوند توصیه می شود یک اتاق هتل محلی در Male یا Hulhumale رزرو کنند. چمدان بیش از 25 کیلوگرم / فرد ممکن است هزینه ای را متحمل شود که در هنگام چک کردن پرواز به شرکت هواپیمایی پرداخت می شود. مهمانان باید هزینه هواپیمای دریایی را در چک کردن پرداخت کنند.
هزینه های اجباری

از شما خواسته می شود که هزینه های زیر را در ملک پرداخت کنید:

  • مالیات توسط شهر اعمال می شود: USD 6.00 برای هر نفر، در هر شب
  • انتقال floatplane در هر بزرگسال: USD 480 (رفت و برگشت)
  • انتقال هواپیمای شناور برای هر کودک: USD 290 (رفت و برگشت)، از 2 تا 11 ساله
  • هزینه رفت و امد مکرر (نوامبر 01 - اوریل 30): USD 29 برای هر نفر، در هر اقامت

ما تمام اتهاماتی را که توسط ملک به ما ارائه شده است، شامل می شود.

حیوانات
حیوانات خدماتی مجاز نیستند
حیوانات خانگی مجاز نیستند